4.1.07

prosxedia 1 & 2


























17 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger ZissisPap είπε...

Αρχίζει καλά...
Η συνέχεια;

6:38 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

gia na doume...

kalhsperokalhmera...

3:25 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Sigmataf είπε...

για πες μας και το σχέδιο σου...

4:26 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

πολύ ενδιαφέρον φαίνεται αλλά τι ξέρω εγώ για να κρίνω?

Καλή χρονιά!

11:49 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Sigmataf
σκεφτομαι να το δειχνω λιγο-λιγο οπως προχωραει....και
Σεξ+Πυρ
ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΜΕ!!!!
"ΤΙ ΞΕΡΩ ΕΓΩ" ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙΟΝ...γι'αυτο το δειχνω, για να το συζητησουμε, αλλιως θα το κραταγα κρυφο οπως κανω με αλλα...
και τωρα που ηρεμησα....
Καλωσηρθατε,καλη χρονια, οτι επιθυμειτε...
;-)

12:15 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger melomenos είπε...

χωρίς να είμαι ειδικός θα έλεγα μήπως το πορτοκαλί να ηταν λίγο πιο έντονο;
καλή χρονιά και καλώς σε βρήκα!

1:04 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger nosyparker είπε...

M'αρέσει οτιδήποτε έχει χρώματα!
Καλη χρονιά σου εύχομαι
:-)

6:10 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένας άντρας που έσπερνε


αν το δεις από την άλλη του πλευρά μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένας άντρας που θέριζε

8:03 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ο μικρός πρίγκιπας είπε...

τι έγινε?

11:47 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle Boy είπε...

Δεν είναι άντρας, νομίζω. Γυναίκα είναι. Και μου αρέσουν πολύ τα χρώματα.
Θα ποστάρεις και τα υπόλοιπα -έτσι;

1:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

melomenos
Καλωσηρθες και καλη χρονια!
μπορει, αν λειτουργησει...θα το δοκιμασω στο real thing...

nosyparker
...ενα περιεργο πραγμα...κι εμενα μου αρεσει οτι εχει χρωμα... ;-)
Καλη χρονια κι απο μενα , αν και ειναι σιγουρο....

candyblue
Μια φορα κι εναν καιρο...υπηρχαν...
δυο...

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
Οτι και να εγινε , εγω δε φταιω σε τιποτα! ;-P

The Motorcycle Boy
Σωστα, και σε συνδιασμο με την απαντηση στην candyblue...
Ναι, σκεφτομαι να το κανω, αλλα με το πραγματικο εργο, αφου προχωρησει λιγο για να μη φρικαρετε...και θα δεχομαι σχολια ενω το δουλευω ακομα...για να δουμε τι μπορει να βγει...

8:33 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Santiago Nasar είπε...

Tamara, νομίζω ότι αρχίζεις να ξεφεύγεις! Με την πολύ πολύ καλή έννοια!
Είμαι πολύ περίεργος να δώ που θα καταλήξει... Είμαι σίγουρος ότι θα μας εκπλήξεις!

1:16 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Sigmataf είπε...

ok

4:33 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μόνο αυτό θα ήθελα να ξέρω καλά. Να συνδυάζω φωτεινά χρώματα έτσι. Σαν ριπές.
Φωβιστικό το αποτέλεσμα.
Θα έλεγα να αλλάξει το όνομα. Άκου προσχέδιο.
Έργο!
καλησπέρα

8:19 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Sandiago Nasar
απο μικρη μου ελεγαν οτι εχω ξεφυγει...βεβαια οχι με τοσο καλη εννοια οπως εσυ... :-P
κι εγω ειμαι περιεργη, δεν το εχω ξανακανει...

Sigmataf
οκ

dr.Uqbar
Αν δε δοκιμασεις , πως θα μαθεις...

Ναι, μ'εχουν κατηγορησει γι'αυτο...τους... φωβιζω τους ανθρωπους μερικες φορες...ιδιαιτερα τους ανδρες...χαχα!

Δεχομαι προτασεις και για το ονομα σας το'πα?

9:13 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κούκλα μου είναι υπέροχα!!!!!
Συνέχισε!!! σε χρειαζόμαστε!
Το δικό μου το βλέπω κάθε μέρα και χέρομαι!
polifili

12:27 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Καλως την...
xairomai pou xairesai filenada...
:-))))))))))))))

12:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online