29.11.06

Ταξίδι χωρίς πρόγραμμα
























Τελευταίας στιγμής απόφαση
μετά από πέντε χρόνια
πάλι σε τραίνα και σταθμούς
σε Ταξίδι χωρίς πρόγραμμα

μα με αγαπημένο προορισμό.

Βουτιά στο χρόνο και τις αναμνήσεις
που ξεπήδησαν από τετράδια γραμμένα
με λόγια άκαιρα διαβασμένα.
Ίδια πόλη , άλλο εγώ

Πόσες σκέψεις, μνήμες, πρόσωπα χωράνε
σε 48 ώρες?

Καινούριες εμπειρίες, μα κάποιες εικόνες
σαν film μιας ζωής, μιας άλλης εκδοχής.

Μα αυτή πάντα βρίσκει τον τρόπο για μας.






Ετικέτες

11 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger ZissisPap είπε...

Το καλύτερο ταξίδι :-)

12:27 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Αυτά τα άνευ προγραμματισμού ταξίδια είναι και τα καλύτερα.
Μας το αποδεικνύουν άλλωστε κάθε φορά

1:30 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Santiago Nasar είπε...

...αυτή πάντα βρίσκει τον τρόπο, είναι αλήθεια.
Ευχαριστώ για τη φώτο που έστειλες, όντως θυμίζει σχέδιά μου!

2:53 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Sigmataf είπε...

πάντα;

3:48 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger seaina είπε...

Ταξίδια στο παρελθόν, γεμάτα τόσες αναμνήσεις ..
Μοναδικές εμπειρίες που κουβαλάμε και αποτελούν μέρος του ευατού μας ..
Καλά ταξίδια, προγραμματισμένα ή αναπάντεχα ..
Φιλιά

8:51 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Sigmund_01
τα καλυτερα δεν εχουν γινει ακομη...συντομα... :-)

candyblue
μα καθε φορα...

Sandiago Nasar
το ξερω, γι'αυτο ηθελα να την εχεις...:-)

Sigmataf
παντα sigmataf, ειτε μας αρεσει ειτε οχι

seaina
ξερεις, καμια φορα αυτα τα ταξιδια στο παρελθον λειτουργουν αντιστροφα απο αυτο που θα περιμενε κανεις...
αντι να σε γυρισουν πισω , σου δινουν μια..! και σε βουτανε πιο βαθια στο παρον...
σ'ευχαριστω καλη μου, μακαρι....

11:26 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Βαγγέλης Μπέκας είπε...

-Φύγε δαίμονα… Έλα δαίμονα… Φύγε δαίμονα… Έλα δαίμονα… Φύγε δαίμονα… Έλα δαίμονα… Φύγε…

- Ντάξει βρε, με έλιωσες… Βαρέθηκα το καψόνι!

12:17 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή σκέψου τι θα κάνεις έτσι και το βάλεις στο πρόγραμμα!

Ωραίες φωτο τραβηξες!

5:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

VITA MI BAROUAK

θελει μελετη αυτο το σεναριο ΒιΤα Μι μου...εχει πολυ υλικο...

druqbar

ααα τωρα μαλιστα...το προγραμμα κι εγω, ειμαστε...κολλητοι και τσακωμενοι...
σ'ευχαριστω ;)

11:09 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Άβατον είπε...

Τώρα γιατί εμένα μου θύμισε το τραγούδι των Red Hot Chili Peppers..."Around the World"...Μήπως είμαι για τα σίδερα? :Ρ

6:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Άβατον
εμενα παλι δε με ενοχλει καθολου που σου το θυμισε μιας και τυχαινει να ειναι απο τα αγαπημενα μου...κι εγω για τα σιδερα...? ;P

10:01 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online