27.9.06

Ο κύριος τσαλακωμένος ...

Κι απόμεινε εκεί...
Στο παλιό τελωνείο
σαν αντικείμενο που κατασχέθηκε -και σε ξένα χέρια πέρασε-
σα βαλίτσα που δεν ταξίδεψε ποτέ...
προσμένοντας «αυτόν» να τον πάρει μαζί του...στο σπίτι...

Και μένει εκεί , ακίνητος , ασάλευτος, ο κύριος τσαλακωμένος ,
για να μην καταλάβει κανείς
πως έχει κι αυτός ψυχή

και μένει εκεί
περιμένοντας...
«αυτόν» που του έδωσε μορφή και οντότητα
τον έκανε πολύ περισσότερα από ένα απλό τσαλακωμένο χαρτί...

Περιμένει.
για να του πει το μυστικό
σε «αυτόν»και μόνο...
πως κάθε τι που γίνεται μ’αγαπη, έτσι απλά χωρίς σκοπό, μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη αξία, ν’αποκτησει οντότητα και σημασία...

και περιμένει, εκεί...
μ’ενα καφέ στο χέρι για να διασκεδάζει την πλήξη του.
κάθε ρουφηξιά και μια ελπίδα
κάθε περαστικός και μια ιστορία

Να’ναι αυτός ? Μήπως είναι εκείνος ?

Κόσμος μπαίνει , κόσμος βγαίνει...κι αυτός εκεί , να περιμένει...
το δημιουργό του
όπως ο σκύλος τ’αφεντικό του...
.
.
.

με αφορμή το τελευταιο ποστ του :
http://cocun.blogspot.com/

Ετικέτες

5 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger nosyparker είπε...

Κάπως έτσι περιμένουμε όλοι μας μια ολόκληρη ζωή τσαλακωμένοι. Ο καθένας περιμένει κάτι διαφορετικό... όμως όλοι περιμένουμε, ανεξαιρέτως.

Κι ανησυχούσα πού χάθηκες, αλλά βλέπω επανήλθες δριμύτερη :-)

3:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Αισθάνομαι λες και στέκομαι μπροστά σε ένα μελλοντικό πίνακα. Δεν θα αποπειραθώ να δώσω καμιά ερμηνεία φοβούμενος, μην φανώ ανόητος. Απλά θα ρωτήσω το δημιουργό, τι ακριβώς σημαίνει όλο αυτό;

4:20 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

nosyparker
ετσι ειμαι και στη ζωη μου και στην τεχνη μου...χανομαι για λιγο, μετα επανερχομαι και παλι απο την αρχη...
κι εγω περιμενω...τις καλυτερες μερες..αλλα που ειναι???που εχουν παει???
Δεν πτοούμαστε ομως... η ζωη ειναι μια περιπετεια...
χαχα!
vita mi...
ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ...
"Αυτο" ειναι κατι που μου συνεβη για πρωτη φορα. Μια εικονα μου δημιουργησε την διαθεση να εκφραστω με λεξεις...Συνηθως γινεται το αντιθετο για μενα γιατι οπως ειναι γνωστο, καθενας στο ειδος του, κι εγω στα πινελα μου...
;)

8:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Santiago Nasar είπε...

Tamara σε ευχαριστώ και από εδώ! και δε σε ευχαριστώ μόνο για το όμορφο κείμενο που σου ενέπνευσε ο Mr Tσαλακωμένος μας, αλλά γιατί για άλλη μια φορά διαπιστώνω ότι πολλά πράγματα είναι πολύ κοντά, μια μορφή τέχνης μπορεί να γεννήσει μια άλλη και να γίνει αφορμή για πολλά. Θέλω να πιστεύω ότι αν λειτουργούμε όλοι έτσι, θα έρθουν υπέροχα γόνιμες ημέρες.

12:56 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

sandiago,
ηταν και για μενα πρωτογνωρη και πολυ ευχαριστη εκπληξη το οτι μου βγηκε ετσι...χαιρομαι πολυ που σου αρεσε! και που ανακαλυπτω συμμαχους στις υπεροχα γονιμες μερες που ερχονται...
:)

6:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online