26.9.06

Goodbye and Hello...


Αποχωρισμός = Λύτρωση ?

Ετικέτες

6 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Πάντα!
Και για μένα αυτό ισχύει
Στο τέλος ότι δεν σε σκοτώνει καθώς αποχωρίζεται από σένα σε κάνει πιο δυνατό

12:43 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Artdrone είπε...

Και μετά αποστάζεις τις άσχημες αναμνήσεις και αναπολείς τις όμορφες. Και πονάς.

12:17 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Ένα βράδυ είδα στον ύπνο μου την Αφροδίτη της Μύλου με χέρι. Λαίμαργα σκουλήκια κολύμπαγαν στις φλέβες του χεριού της. Ήταν σάπιο ως το κόκαλο. Το πρωί που σηκώθηκα αποφάσισα να το κόψω και το έκοψα. Πολλά χρόνια πριν από μένα είχε δει το ίδιο όνειρο κάποια που της έμοιαζε. Το πρωί που σηκώθηκε, το έκοψε κι αυτή…
Ας κάνουμε τη ζωή μας Αφροδίτη της Μύλου είτε με χέρι, είτε χωρίς αρκεί να μην έχει σκουλήκια...

6:31 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Candyblue,
παντα!
ετσι λεω κι εγω...
ετσι εμαθα να λειτουργω με τη δουλεια μου.Τα "καλυτερα" εργα μου πρεπει να τ'αποχωριστω για να προχωρησω παρακατω...δε φτανει να τα καταχωνιασω καπου να μην τα βλεπω. Πρεπει να πονεσω, (οπως λες κι εσυ grtbound) που δε θα μπορω πια να τ'αγγιζω, να τ'αλλαζω, οπως αλλαζω κι εγω, μερα με τη μερα...
ισχυει το ιδιο ομως και με τους ανθρωπους? Ως ποτε?
παντα?!?
vita mi...
τι ονειρα ειναι αυτα που βλεπεις καλε μου?

10:03 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Artdrone είπε...

Πάρε ένα δικό μου :)
http://i79.photobucket.com/albums/j132/grue_doodles/cityblues.jpg

10:15 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

gritbound...
thanks!
:D

10:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online