22.1.07

δέηση

Δεν
θέλω
τίποτα
λιγότερο
απο
την
απολυτοτητα
του...
τώρα!

19 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Seize the day then!

3:45 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

μου ορίζεις την απολυτότητα του τώρα;

5:54 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger celsius33 είπε...

Ή μήπως τίποτα περισσότερο από την απολυτότητα του τώρα ?

6:48 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Crazy Chef είπε...

απο το στόμα μου το πήρες σελσιους (φέρτο πίσω βρε)

9:11 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Crazy Chef είπε...

το τώρα, στο απόλυτο του καντυ)))

9:13 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

ΣεΞπΥρ
το εχω στο μυαλο μου ...

candyblue
οχι καλη μου, γιατι εκτος οτι δεν ξερω αν οριζεται, το τι περιλαμβανει για τον καθενα ειναι εντελως προσωπικη υποθεση...

celsius33 & Crazy Chef
χμμμμμ....δεν ειμαι σιγουρη...θα το σκεφτω

1:04 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger ο μικρός πρίγκιπας είπε...

ταμαρι μου ετσι με τσαμπουκα να παρουμε οτι μας ανηκει!!!!

11:31 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Sigmataf είπε...

Δεν ψάχνω τίποτα περισσότερο, απο την ηρεμία του αύριο.

2:03 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Summertime είπε...

Τamara και Candy...

η "απολυτότητα του τώρα" ορίζεται ως εξής: είναι η κατάσταση στην οποία η Ζωή εκτυλίσσεται σε ΑΚΑΡΙΑΙΟ ενεστώτα.

Ελπίζω να συμφωνείτε.

2:34 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger stefanos είπε...

Το τώρα δεν μπορεί να είναι απόλυτο γιατί δεν υπάρχει.
Πριν ακόμη το προφέρουμε έχει γίνει πριν. τότε, παλιά, κάποτε.
Το τώρα είναι μία ακμή. Μία νοητή γραμμή.
Η απολυτότητα του τώρα μόνο σαν έννοια σε ένα εύφορο και παθιασμένο μυαλό μπορεί να υπάρχει. Και όχι για πάντα.

Έτσι το βλέπω εγώ.

Καλώς σε βρήκα Ταμάρα :-)

3:17 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ZissisPap είπε...

Τι δίνεις;

3:48 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Santiago Nasar είπε...

Tamara, give me five! Kι εγώ έχω ανάγκη για ένα γεμάτο, δημιουργικό και χορταστικό σήμερα.

7:44 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τώρα, ΤΩΡΑ,......τσικ... ειπα Τωωωωωρααααα!... γαμώτο πάλι δεν δουλεύουνε τα κωλοδάχτυλα!
Polifili

10:53 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Summertime> είσαι μέγιστος αγόρι μου.

2:48 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Το κακό με την απολυτότητα του τώρα (με μένα τουλάχιστον) είναι ότι την αντιλαμβάνομαι την απόμενη στιγμή με αποτέλεσμα να μην είναι ποτέ τόσο απόλυτο ;)

5:37 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Η απολυτότητα του τώρα προυποθέτει την αιώνια ύπαρξη...

Θες κάτι παραπάνω λοιπόν...

Εκτός αν εννοείς ότι θες την πράσινη πέτρα που βρήκε ο Ζορμπάς.

Αυτό όμως είναι λίγο πιο δύσκολο.

8:10 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
ξερεις εσυ τωρα... ;-))

Sigmataf
ηρεμια? μμμμ....για μενα δε θα το'λεγα...

Summertime
Καντυ....ελα να κανουμε ενα μινι meeting να δουμε πως θα διαφωνησουμε... ;-PPP

Στέφανος
Καλωσήρθες!
μα ολα μεσα στο μυαλο μας ειναι ετσι κι αλλιως αγαπητε μου...
Να μας ξαναρθεις... :-)

Sigmund_01
Χα! Σιγα να μην το πω....
;-)

Sandiago Nasar
Μαζι σου! Ας το δημιουργησουμε λοιπον...

Polifili
*&^%$#@^Θ!!!!!?????

ΣεΞπΥρ
Ας σου απαντησει ο Summertime....

dr.Uqbar
focus τοτε!

VITA MI BAROUAK
ε ναι λοιπον...Τα θελω ολα! χωρις να ειμαι αγνωμων γι'αυτα που ηδη εχω, παντα θα ζηταω το κατι παραπανω και θα δουλευω για να το βρω...

3:36 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Άβατον είπε...

Xaxaxaxa....δεν ζητάς τίποτα περισσότερο από την Φώτιση!
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω μα είναι κομματάκι δύσκολο. Κι αυτό γιατί, είναι όμορφο να ευαγγελιζόμαστε το Carpe Diem μα από την άλλη διαπιστώνουμε πως η Θεωρία απέχει παρασάγγας από την Πράξη και αυτό γιατί ο εγκέφαλος δεν "σιωπά" ούτε ισορροπούν τα ημισφαίρια του εγκεφάλου εκφράζοντας την αρμονία ανάμεσα στα αντίρροπα.
Έχουμε δρόμο πολύ....

9:49 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Μας χλευαζετε αγαπητε κυριε Αβατον , αν καταλαβα καλα?
Ναι εχουμε δρομο πολύ μπροστα μας…
Κι επειδη ακριβως η θεωρια απεχει πολύ από την πραξη και υπαρχει κίνδυνος εντωμεταξυ να χασουμε (η να ξεχασουμε ) το δρομο…
γι’αυτό και βαζω post-it υπενθυμισης…ετσι , για να μην ξεχνιομαστε…

7:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online