30.1.07

Η θάλασσα και το ποτάμι


................................................................................
-Δε με ξέρεις καλά… Είμαι ένα σκοτεινό ποτάμι εγώ…
-Ε, κι εγώ θάλασσα πλατιά….Θα σ’αφησω να εκβάλλεις μέσα στην αγκαλιά μου…
-Μα θα σε γεμίσω σκοτεινιά γλυκιά μου...δεν ξέρω αν θα σου πηγαίνει…
-Μη φοβάσαι, κι έχω μάθει πια να προστατεύομαι…έχω και φίλο τον Ποσειδώνα…Αν δω πως πας να μου λερώσεις το τουρκουάζ μου φόρεμα , θα του σφυρίξω να βάλει φωτιά στα μεγάλα καζάνια…
-Και?
-Στους 100 βαθμους Κελσίου αγάπη, δε μένει τίποτα…Σα γάργαρο νεράκι πηγής ανεξερεύνητης θα κυλάς…
Μην υποτιμάς τον εαυτό σου ποταμάκι…Τουλάχιστο εσύ κινείσαι, παρασύρεις στο διάβα σου τα πετραδάκια, γνωρίζεις καινούρια χώματα…ανακατεύεσαι με τα βρύα και τα σπασμένα κλαδιά…Τουλάχιστο εσύ ζεις!
Υπάρχουν κάτι «άνθρωποι» που η αύρα τους βρωμάει ακινησία…Τους μυρίζεσαι από μακριά…
-Έλα…
-Ναι σου λέω…Είδα χθες βράδυ δυο τέτοιους…Ένα συνοθυλευμα έπαρσης και αυταρέσκειας, φορεμένο παλτό για να καλύψει τη μικρότητα της βαλτωμενης ψυχής…Για την ακρίβεια , δεν τους είδα και πολύ καλά γιατί φοβήθηκα πως αν το βλέμμα μου συναντήσει το δικό τους για πολύ , θα σκοτεινιάσει τη μάτια μου μια για πάντα…
-Και τι έγινε?
-Τίποτα , όλα καλά…Είπα τις μαγικές μου λέξεις κι εξαφανίστηκαν…Σα να μην ήταν ποτέ…
-Και τώρα?
-Συνεχίζουμε…
-Τι?
-Τη διανομή…Η ενέργεια πρέπει ν’αλλαζει χέρια για να ρέει σωστά , γιατί αλλιώς λιμνάζει και βαλτώνει, βαραίνει αυτόν που την κουβαλά. Κι εμείς ως ταχυδρόμοι , μένει να βρίσκουμε τη σωστή διεύθυνση κάθε φορά και τον παραλήπτη…
-Μμμμμ….κι αν κάνω λάθος?
-Δεν υπάρχει κίνδυνος, μη φοβάσαι…Δεν είπαμε? Όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Και τα λάθη ακόμα έχουν λόγο ύπαρξης…Έχε τα μάτια ανοιχτά και θα καταλάβεις…
-Μα… νύσταξα…
-Όχι αυτά καλό μου…της ψυχής! Άντε, καληνύχτα τώρα και θα έρθω στ’ονειρο σου να σου ψιθυρίσω τη συνέχεια…
-Καληνύχτα θάλασσα πλατιά…
-Καλημέρα σκοτεινό ποταμάκι…

8 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Καλημέρα θάλασσα πλατιά. Μην πειράξεις την σκοτεινιά όταν πέσει μέσα σου. Μπορεί να χρειαστεί αν ξανασυναντήσεις τέτοια ακινησία.
Μπορεί να σε βοηθήσει.

Είδα στον ύπνο μου δύο χείλη που γελάγανε και μια αρμαθιά λευκά δόντια σαν απλωμένα πετσετάκια. Έπειτα τα χείλη κατέβηκαν μέχρι το λακκάκι του λαιμού. Μάτια δεν υπήρχαν,καθόλου βλέμμα. Μόνο αλάτι,χείλια και μπόλικο σκοτάδι.

9:22 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Mantalena Parianos είπε...

"Είδα χθες βράδυ δυο τέτοιους… Ένα συνοθυλευμα έπαρσης και αυταρέσκειας, (...) για να καλύψει τη μικρότητα της βαλτωμενης ψυχής"

Xμ.

Κορίτσια να προσέχετε τις παρέες σας.

Καλημέρεεεεεζ

Όπως έγραψαν και τα Καπέλα, σήμερα είναι ΤΡΙΤΗ - γιορτάζουμε το ΤΕΛΟΣ μιας ακόμη εβδομάδας.



8)

10:54 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Suspect είπε...

the endless river...

forever n ever....

καλη νεα αρχη.

2:33 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ο μικρός πρίγκιπας είπε...

αγαπημένη μου ταμάρα είναι ωραία να ανταλλάζουμε ποτάμια και θάλασσες

5:24 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τι σύμπνοια ο ταχυδρόμος!! Φαίνεται εχτές μαζί πήρε τα γράμματά μας... άντε βρε καλώς να τα δεχτούμε!!

Polifili

11:00 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Άβατον είπε...

Και είναι τόση η μεγαλοσύνη της Θάλασσας για το μικρό που είμαι.
Σ'ευχαριστώ...

11:11 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σκάψε κανάλι να περνάει κι απο 'δω εκείνο το ποτάμι. Ας είναι και μικρό...

6:26 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

candyblue
Ακομη και η θαλασσα μες τα βαθια νερα της, φιλοξενει σκοταδια και ναυαγισμενα πλοια...Ξερει λοιπον απο αυτα ... ;-)

Mantalena Parianos
μη φοβασαι, και τετοιες παρεες δεν αντεχουν πολυ διπλα μας...τυφλωνονται και τρεχουν να κρυφτουν, στις ποντικοφωλιες τους...

Suspect
Λες να στεκομαι μπροστα σε νεα αρχη ? Κατι θα ειδες...

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
Ναι γιατι η φυση ξερει καλυτερα απ'ολους το παιχνιδι της ζωης...

Polifili
Οτι ειναι να'ρθει καλως να΄ρθει...

Άβατον
;-)))

dr.Uqbar
Κατι μου λεει πως εχεις ηδη αρχισει να σκαβεις το δικο σου καναλι αγαπητε...δε σε φοβαμαι...

11:32 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online