12.3.07

Όνειρο η βουτιά στην πραγματικότητα

περπατώ ανάμεσα σε φίδια
μέσα στους κύκλους των κορμιών τους
πατώ στις μύτες των ποδιών
μυρίζοντας το δηλητήριο τους

μικρά –μεγάλα χονδρά και λεπτά
μα τόσο φαινομενικά αδικημένα
καταδικασμένα αιώνια
να σέρνονται δεκάδες στο χωμάτινο πάτωμα

κανένα δε με αγγίζει
μα ούτε κι εγώ
κανένα δε με δαγκώνει
ούτε κι εγώ

δραπετεύω απλά και χωρίς φόβο
από το λαδοπράσινο δάσος
έξω απ’ τον κύκλο της γιορτής
που η φυσική μου οικογένεια έχει στήσει
την τελετή του ράβδου

αλλά χρώματα, άδεια χώματα πατώ
και μια τιγρούλα σαν μεγάλη σπιτική γατούλα
να μου τρίβεται στα πόδια τώρα
μα νομίζω με παρακολουθούσε όλη αυτή την ώρα…

εφαρμόζει τη δική της ιεροτελεστία ξελογιάσματος
θέλει χάδι και παιχνίδι
με το ζεστό της τρίχωμα για στολίδι
με προκαλεί μα εγώ διστάζω

σκέφτομαι «να προσέχω»
η φύση της εξάλλου είναι άγρια
αδάμαστη και απρόβλεπτη
σαν το άλλο μου εγώ, επικίνδυνη…

παίζουμε ώρα το παιχνίδι της αναγνώρισης
να με καλεί να την εμπιστευτώ
κι εγώ να θέλω μα το χάδι μου να συγκρατώ

ώσπου ο δισταγμός μου ξαφνικά
βγαίνει απ’την έξοδο κινδύνου
δε με νοιάζει τι θα γίνει πια
το ένστικτο μου εξαπατά το φόβο μου

και βάζω τα χέρια δοκιμαστικά
μέσα στο στόμα της κλεισμένα σε γροθιά

δεν προλαβαίνω να τρομοκρατηθώ
αρχίζει να με δαγκώνει ξανά και ξανά

μα τόσο απαλά σαν χάδι

δοκιμάζει την εμπιστοσύνη μου ενώ μου δείχνει τη δική της

κι ανοίγω τα χέρια χαλαρά
χαϊδεύω την απαλή γούνα
και αφήνω να με γλύφει όπως ο σκύλος από ευγνωμοσύνη
όταν του δίνεις τροφή ή όταν του λες καλημέρα

η τίγρης δαμάστηκε το ίδιο κι ο φόβος μου

η καρδιά μου δυνάμωσε
κι εγώ της ψιθυρίζω
«φύγε τώρα όλα είναι εντάξει, γύρισε πίσω πριν να χαράξει»

μια οικεία φωνή που δεν αναγνώριζα όμως μου λέει
«για να τη διώξεις πρέπει να φύγεις εσύ
ακολούθησε το μονοπάτι που οδηγεί
εκεί που δεν έχεις ξανάπαει, ούτε κι αυτή
εκεί όπου να σε ακολουθήσει δε θα μπορεί»

άρχισα να κατηφορίζω μισοξυπνημένη
στο δρόμο που οδηγούσε σε έναν κόσμο
καινούριο και άγνωστο
έβλεπα τα φώτα του από μακριά
κι αναρωτιόμουν καθώς απομακρυνόμουν
τι μου επιφυλάσσει η μοίρα
σ’ εκείνο τον καινούριο τόπο
τι ανθρώπους θα συναντήσω
και ποια θα είμαι εγώ…

τελευταία σκηνή:

κοντοστέκομαι
κοιτάζω πίσω
ένα βήμα πριν να στρίψω…

η τίγρης είναι εκεί
διακριτικά και από απόσταση
μα με ακολουθεί

16 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Desposini Savio είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ...
ίσως να είμαι επηρεασμένη και από το όνειρο του Σαββάτου.
Είδα και'γω πως γλύστρησα το χέρι μου στο στόμα ενός πάνθηρα, μα δεν φοβόμουν καθόλου. Μόνον αυτό.
Μου άρεσε που εμπιστεύτηκες το ένστικτο σου.
Καλημέρα

9:29 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Αλήθεια κατά πόσο είσαι έτοιμη για αυτό?

1:57 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger lee είπε...

Ειναι ωραίο να εχεις φίλους τιγρεις :)

11:53 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Sigmataf είπε...

Τίγρη.
Φίδια.

Δεν σε δαγκώνουν ενώ περπατάς στα μέρη τους.


Τι σημάδι φέρεις μαζί σου και περπατάς ανέγγιχτη;

2:03 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Η εμπιστοσύνη φέρνει συνήθως και την ευθύνη. Χέρι, χέρι πηγαίνουν.

Μα εσύ δάμασες το φόβο.
Αυτό μετράει.

5:42 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger zero είπε...

Καταπληκτικο ποστ.

ζερο.

5:58 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger soulmates είπε...

polu dunato!!

11:20 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Όπως σου είπα εγώ είδα ένα κουνέλι στον ύπνο μου....χχχ

10:58 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Το ενστικτο και ο φοβος ειναι καμια φορα αντιπαλες δυναμεις των οποιων εχει μεγαλο ενδιαφερον να παρακολουθεις τις μαχες...
Καθε φορα θα νικησει αυτη που βρισκεται σε μεγαλυτερη ετοιμότητα.
Μπορεις να διαλεξεις στρατοπεδο οπως διαλεγεις φιλους, μα οχι και την εκβαση της μαχης.
Και σαν μπλεχτεις στην ανταρα του πολεμου, πολλες φορες θα βγεις νικητης,μα μια ηττημενος.Σ'αυτη τη ζωη.
Εμπιστοσυνη στον εαυτο σου φερει μεγαλη ευθυνη για σενα μα και για τους αλλους.Χρειαζεται κοπο για ν'αποκτηθει.
Να θυμασαι λοιπον, πως τιποτα δεν ξερεις, για να μαθαινεις καθε φορα κι απο κατι.
Κι αν σε παρασημοφορησουν για μια στιγμη ανδρειας, να χαρεις μα μην κομπαζεις.
Μαθε τα σημαδια να διαβαζεις γιατι ο χρονος σου εδω εχει αυτοσχεδια μοναδα μετρησης.

3:46 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

φίλη μου πολύ μου άρεσε αυτό ποu έγραψες τώρα, είναι πιο ωραίο από το post (gelaaaa)

4:59 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger THE_RETURN είπε...

Tyger tyger , burning bright
In the forest of the night,
κ.λπ. κ.λπ

Τάδε έφη William Blake, once upon a time...

5:34 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Sigmataf είπε...

ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ 1 ΤΑΞΙΔΙ!










Ελάτε να παραλάβετε τα εισιτήρια.

2:25 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Πιο δυνατό κι από τον προχθεσινό αέρα.

3:11 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger stefanos είπε...

ευχαριστούμε που μας έβαλες στο όνειρό σου.
η εκτίμησή μας απεριόριστη

4:47 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Lupa είπε...

H τίγρις μου ψιθύρισε στ' αυτί ότι της λείπεις...

1:51 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Δεν ειναι οι λεξεις που σε μαγευουν
μα η ενεργεια που κλεινουν μεσα τους
Σε παραμυθια ποιητων αλλων εποχων
σε ταξιδευουν χωρις εισιτηριο.
Γεννανε ριζες κι ο πιο δυνατος αερας να σε κουνησει δε μπορει.
Σε ξενα ονειρα σε κανουν συνταξιδιωτη.
Κι αν σου λειψουν καποια στιγμη
αρκει σελιδα να γυρισεις και θα'ναι εκει
να σε περιμενουν καρτερικα
σαν θα'σαι ετοιμος να τις νιωσεις.

5:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online