19.2.07

Κυκλική πορεία






















Μέσα στο πλήθος περπατώ…

(Όταν ο λύκος είναι εκεί…εκεί κι Αυτό που ψάχνω…)

Φοράω τη μάσκα του Ζορρό,
την πανοπλία του Δον Κιχώτη πάνω από το φόρεμα της πριγκίπισσας
και βγαίνω…
Ψάχνω
Παίζω ρόλους -αυτούς που μου έμαθες-
εσύ και ο κάθε εσύ.
Μα πάλι λαβωμένη γυρίζω πίσω άπραγη…
Δεν ανήκω πουθενά

(μια φωνή)

- Δε γίνεται έτσι γλυκιά μου…όσες μάσκες να φορέσεις,

όσες στολές και να ντυθείς,
σε προδίδει η κόρη του ματιού
- Μα πρέπει να τα καταφέρω… να περάσω ανάμεσα…

Κάπου εκεί βρίσκεται…
- Ποιό?
- Αυτό που ψάχνω…Δεν τα καταφέρνω μόνη μου…
- Καλά τότε, θα σου δώσω μια συνταγή,
ένα φίλτρο για να πιεις , να καταφέρεις να μπεις…

-----------------------------------------------------------------------------

«Το φίλτρο»

Συστατικά:


Υποκρισία , αλαζονεία, υπεροψία, εγωκεντρισμός,
ειρωνεία, μιμητισμός, δήθεν ευγένεια
και λίγη ψευτο-ελεημοσύνη.

Εκτέλεση:

Τα βάζεις όλα στο μίξερ -δε χρειάζονται πολύ χτύπημα, είναι παρόμοια -
περνάς το μίγμα από σουρωτήρι,
για να φύγουν τυχόν υπολείμματα αγάπης
και άλλων συγγενών συστατικών
το αφήνεις να στραγγίξει 6 λεπτά , όχι παραπάνω και…
Έτοιμο ! Το φίλτρο της αντοχής! Και της αποδοχής…


---------------------------------------------------------------------------

Εντάξει λοιπόν, θα πίνω το φίλτρο κάθε φορά πριν βγω…
και θα προχωρώ…
και θα ψάχνω

Το πίνω και βγαίνω
Κανένα εμπόδιο, καμία πόρτα δε θα μου κλείνει στη μούρη…
έτσι θα σας αρέσω ε?
Δεν θα είμαι ανόητη παρακατιανή ,

αλλόθρησκη αλλοδαπή,
επικίνδυνα αγαθή…
«Παρακαλώ, περάστε…»

(η φωνή)

- Προσοχή!

Μόλις τελειώσει η επίδραση του πρέπει να τρέξεις βιαστικά πίσω
γιατί θα είσαι ακόμη πιο ευάλωτη από πριν!
Μια μαχαιριά μόνο μπορεί να είναι τελειωτική!
- Και πως θα καταλάβω ότι τελειώνει η επίδραση?
- Αν αρχίσεις να νιώθεις ένα από τα παρακάτω:
χαρά , φιλευσπλαχνία , ευγνωμοσύνη, συμπάθεια , συμπόνια…
αγάπη η κάποιο άλλο απ’τα δικά τους “λάθη” …
- Μα….
- Τότε άρχισε να τρέχεις…!

(Αυτά είπε ο δάσκαλος και χάθηκε πίσω από ένα σύννεφο… )

Ξύπνησα με την απορία
…μα πως θα βρω Αυτό που ψάχνω αν εγώ κρύβω αυτό που είμαι?

Και τότε μια καταπληκτική ιδέα μου φώτισε τα σκοτάδια του μυαλού…
Δε θα το πιω, μα θα το ζωγραφίσω!
Και θα κρατάω το τελάρο για ασπίδα.
Θα τους δείχνω το πορτραίτο τους και θα κολακεύονται,
θα μ’αφήνουν να κυκλοφορώ ανάμεσά τους

κι έτσι θα ψάχνω ανενόχλητη και όχι αναγκαστικά μεταλλαγμένη…

Βάλθηκα να ζωγραφίσω την εκδοχή, να μην ξεχάσω τη συνταγή…
μα

Τίποτα…
πήρα τα χρώματα όλα, όλους τους τρόπους δοκίμασα …
Ιμπρεσιονισμό, εξπρεσιονισμό, κυβισμό, σουρεαλισμό…ισμό…ισμό…ισμό…
Μα

Τίποτα!

(έντρομη…)

-Βοήθεια Δάσκαλε! Ξέχασα να ζωγραφίζω!

(μετά από λίγα δευτερόλεπτα συνειδητοποίησης της κατάστασης…)

Μα ποιον φωνάζω?

Αφού δεν έχω Δάσκαλο…

Ακόμα τον ψάχνω….
.
.
.

Μέσα στο πλήθος περπατώ…

14 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Mπήκα γρήγορα για μια ματιά! Είδα το μελανι και ξετρελάθηκα!!! Εξαίσιο! Υπέροχο! Σ' ευχαριστώ μου εφτιαξες ακόμα περισότερο την διάθεση!!!( Γιατί είμαι πολύ καλά!)
Δεν βλέπω την ώρα να ξαναμπώ το βράδυ να διαβάσω και τα υπόλοιπα!

1:14 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αν φτιάξεις αυτό το φίλτρο κάποια στιγμή έχω πολλές παραγγελίες, μα δεν μπορώ καθόλου να βοηθήσω στο μάζεμα των υλικών!

απερίγραπτο σκιτσάκι λαμπρή η νερομπογιά, μου θυμίζει τα χρώματα του Σαγκάλ. Πες τώρα με τι κρατούσες τα περιγράμματα...

5:31 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ο μικρός πρίγκιπας είπε...

μμμ...ασε δεν είσαι εσύ για τέτοια φίλτρα...
όταν βρεις το δάσκαλο πες του να ρθεί και από δω που έχω κάτι να του πώ....

11:34 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Desposini Savio είπε...

Βγάλε το μέσα σου όπως επιθυμείς!Ζωγραφίζεις όμορφα Tamara.
...αχ να ήσουν στη New National Gallery του Βερολίνου... . ήμουν το Σάββατο. Θα γούσταρες πολύ.

12:14 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger celsius33 είπε...

Υπέροχα όλα, άνθρωπος ικανού ειδικού βάρους ..τώρα για την έλλειψη δασκάλου είναι ένα πρόβλημα αυτό , εκεί χωλαίνουμε και φταίει και το κωλοσύστημα που φοράει τη συνταγή που γράφεις . Αλλά κάποιο υπάρχουν τριγύρω ...η ακουαρέλλα θαυμάσια

9:54 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

α,σημερα ηθελα να με ρωτησεις για το υπεροχο εργο που εβαλες στο ποστ σου.

6:01 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

σπερμα_το_ζΩάριο
χαιρομαι που σου εφτιαξε η διαθεση darling... :-)))

dr.Uqbar
τα 'γιατροσοφια' του καθενος δε σημαινει οτι γιατρευουν τη δικη μας 'αρρωστια' γιατρε μου...
σ'ευχαριστω , αλλα δεν καταλαβαινω τι με ρωτας..."με τι κρατούσες τα περιγράμματα" Καλημερα καθυστερημενη... :-D

ο μικρός πρίγκιπας
το ξερω μικρε μου,
ασε δε χρειαζεται...
Φιλακια!

Desposini Savio
Αχ και να 'μουν Δεσποσυνη μου....Δεν φανταζεσαι ποσο ...
thanks!
:-)))


celsius33
μ'επιασες και χαιρομαι... :-)
σιγουρα υπαρχουν τριγυρω...(εχω γραψει σε προηγουμενο ποστ)
μπορει να εισαι ακομη κι εσυ , μπορει να ειμαι κι εγω, μπορει κι ο αγνωστος περαστικος, ομως μιλαω για κατι πιο ολοκληρωμενο...και μιλαω και για αφοσιωση και πιστη(νατη παλι..)εκει χωλαινουμε για τους λογους που αναφερεις...
Καλημερα κι ευχαριστω ...

zouri1
Η ερωτηση ισχυει παντα αλλα δε θελω να γινομαι και πιεστικη...μια κουβεντα ξεκιναει εντελως φυσικα και οχι με ερωτηματολογιο...
ειμαι ολη αυτια (και ματια...)
:-)

9:48 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger celsius33 είπε...

Αφοσίωση και πίστη ,έλα να γράψουμε ένα ποστ για την αφοσίωση και την πίστη ¨)

12:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

χμμμμ...
ναι! γιατι οχι...
:-)

1:24 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Person I. είπε...

Μη ρωτήσεις γιατί και πώς, αλλα μόλις το είδα, μου θύμησε Schiele, την κοπέλα με το πράσινο μπλουζάκι που κάθεται με διπλωμένα τα πόδια. Ίσως γιατί εκείνος δε φόραγε μάσκες όταν έβγαινε κι ας μην τον ένοιαζε και τόσο αν τελικά θα έβρισκε αυτό που έψαχνε...

8:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Δάσκαλος εντός, παίρνω όρκο.
Σοφότερος όλων, ποτέ παρεμβατικός, μα πάντα αναζητητής.

Και αναχωρητής του συμβατικού και πλαισιωμένου.

Λοιπόν, που λες γλυκό κορίτσι, βλέπω φως εδώ γύρω. Διεισδυτικό. Και με γλυκαίνει.
Πέρα από τις φόρμες και τις ζεστές πινελιές, φως μ' ακουμπάει.
Και χαίρομαι.

11:30 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

"μα πως θα βρω Αυτό που ψάχνω αν εγώ κρύβω αυτό που είμαι?"

Ευτυχώς, αυτό που είμαστε αργά ή γρήγορα φαίνεται!

Κι εδώ ο χώρος φαίνεται πολύ ωραίος.
Θα σ'επισκέπτομαι. :)

12:24 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Ρομποτάκι, ρομποτάκι πρέπει απλά να γίνεις ο ευτός σου πάλι!
Γιατί τον άφησες πίσω;

9:55 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Φτερό στον άνεμο
O Schiele απο τους αγαπημενους μου επισης...
τις μασκες καποιες φορες τις φοραμε για μπορεσουμε να "περασουμε" απο την πορτα της κοινωνιας που μας θελει ολους ιδιους και τις πανοπλιες για να μη λαβωθουμε...μα δεν αρκουν.
και επετρεψε μου να διαφωνησω στο οτι τον συγκεκριμενο ανθρωπο δεν τον ενοιαζε, γιατι αυτο που ειναι και η κινητηριος δυναμη στην τεχνη ειναι ακριβως αυτη η αγωνια, η διαρκης και ατερμονη αναζητηση...το εργο του μαλλον το αντιθετο αποδεικνυει...

Καπετάνισσα
μακαρι να ναι ετσι γλυκια καπετανισσα...
ΚΑΙ ετσι...για ν'ακριβολογουμε...
;-)

Serenity
αρκει να εχει καποιος τη διαθεση να το δει καλη μου...
Με χαρα μου να σε βλεπω εδω... :-)

VITA MI BAROUAK
Δεν ξερω αν το σχολιο σου αφορα περισσοτερο αυτο που εγραψες,μα αυτο ακριβως ειναι το προβλημα. Οτι δε μπορω να γινω ρομποτακι μεσα ουτε για λιγο, παρολο που ο κοσμος ειναι φτιαγμενος κυριως γι αυτα...

10:50 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online