13.2.07

trip tape 2



Πρώτη φορά που απάτησα το τρένο





Ένα ψάθινο καπέλο



κι ένας ζωγραφιστός ανανάς….

εκφράζει λέει πως θέλω να είμαι μόνη…
χαχαχαχαχα!
γελάω με μένα η με τα λόγια αυτά?

................................................................................
ένας φίλος που δε γνώρισα πάλι, ένα αγύριστο κεφάλι...
τσάμπα κόπος λάθος τόπος, μα ο χρόνος σωστός.


ένας κύκλος έκλεισε (για να ανοίξει ένας άλλος…)
Είδα αυτή την πόλη,
όχι με τα μάτια της μνήμης
μα με αλλά καινούρια
Χαίρομαι.
..........................................................................


Μα δε ντρέπεσαι ν’αυτοκτονείς ?
πριν ακόμη πολεμήσεις να παραδίνεσαι?

Λυπάμαι.

Ζεις?

Οι άνθρωποι είναι τόσο ζωντανοί όσο φαίνονται?

Θέλησα να δώσω ...

Ζωντανοί?
..................................................

Κι εγώ ...

Κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό λένε…
Κι αν το στομάχι σου δένεται κόμπος κάνοντας την υποχώρηση? Αξίζει τον κόπο?


Ημερολόγιο?
Μπααααα…σενάριο


"I’m waiting for spring to come to my kingdom...."

Γιατρέ βοήθεια!…δεν έχω μουσική …

14 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Παίρνω το καπέλο σου και πάω να την βρω....
Αύριο που είναι τα γενέθλια της...
Παιδί του έρωτα πραγματικά

Κι αν το στομάχι σου δένεται κόμπος κάνοντας την υποχώρηση? Αξίζει τον κόπο?
Για κάποια πλάσματα αξίζει ο κόσμος όλος και το βασίλειο σου στα πόδια τους

Παίρνω το καπέλο σου και πάω!

1:58 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger soulmates είπε...

anoixa ta hxeia termaaaaaaaaaaaaaa
exeis mousikh............
:))

3:20 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger soulmates είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

3:20 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

μα σε ακουσα να τραγουδας.
Αλλα την εχω ξανδει τη ιστορια .λες ,μπα αυτη ος ειναι διαφορετικος.
Να δωσω τον εαυτο μου,και μετα...
τι εκανα παλι.Μηπως δεν ειναι οπισθοχωριση?μηπως ειναι γνωση?

4:51 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ο μικρός πρίγκιπας είπε...

οι υποχωρήσεις σε κανέναν δεν αρέσουν και αν δένεται κόμπος το στομάχι δεν πειράζει είναι και αυτό ζωντανό
Αυτό που αξίζει είναι ότ,ι κατάλαβες, αν δεν κατάλαβες δεν αξίζει

5:26 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Sigmataf είπε...

όχι μόνο έχεις μουσική σε αυτές τις σκέψεις σου, αλλά η μουσική που παίζει είναι κάτι ανάμεσα σε εμένα και στις λέξεις σου.

7:16 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ZissisPap είπε...

Όλα είναι εικόνες...
Τις βλέπεις, ζεις μέσα από αυτές, πολλές εικόνες γλυκά μπερδεμένες :-)

11:03 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger ο μικρός πρίγκιπας είπε...

σου έκανα μια ζωγραφιά με πορτοκαλί!!!!κοίτα την!!!

6:04 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ίσως και να άξιζε που απάτησες το τρένο, όπως και που το αγύριστο κεφάλι αποκαλύφθηκε επιτέλους.
Είναι ωραία λοιπόν να γράφεις με έναν ανανά σαν τη ροή των υδάτων...

Μουσική; Εδώ είμαι!
Τι να βάζαμε;

6:30 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

candy
στο δινω ευχαριστως καλη μου...δε το χρειαζομαι ακομα...

soulmates
lets Dance then! :-)))

zouri
Η υποχωρηση δεν εχει να κανει με ανθρωπο αυτη τη φορα, αλλα με τις προσωπικες μου αξιες...Η γνωση που απεκτησα απο τη διαδικασια που μπηκα -χωρις να το καταλαβω αρχικα- ειναι οτι χρειαζεται προσοχη καθως μερικες φορες προσπαθωντας να εισαι ενταξει απεναντι σε μια υποχρεωση που εχεις , μπορει να μπεις σε μονοπατια που σε βγαζουν εντελως απο το δικο σου "δρομο" και μπορει να χαθεις...

Αυτο που λες ειναι μια αλλη κουβεντα εξισου ενδιαφερουσα...(ισως και σ'αυτην την περιπτωση ν'αξιζει τον κοπο καποια υποχωρηση...;-))

ο μικρός πρίγκιπας
Αν καταλαβα λεει.... Thanks!

Sigmataf
πολυ ομορφο αυτο...
:-D


Sigmund_01
Σα Βιντεοκλιπ η ζωη μου Σιγμουνδε...
Να εισαι οσο καλα φανταζομαι... :-)))

dr.Uqbar

Ελα βρε Dr... :-P
μου εiχε κολλησει το "SPRING TO KINGDOM COME" - FLUNK Μολις εμαθα πως λεγεται αλλα μεχρι εκει φτανουν οι ικανοτητες μου...
τι λες ?

12:20 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Άβατον είπε...

Συμφωνήσαμε...δεν ξαναμιλάω. :Ρ

12:53 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ZissisPap είπε...

Καλημέρα!
Παίζουμε, θα παίξεις μαζί μας;!

http://elvetos.blogspot.com/2007/02/blog-post_15.html

1:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τυχερή ήσουνα!!!!!

2:04 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Άβατον
Αντιθετως καλε μου...να μιλας ειπαμε...να μιλας...
;-)

Sigmund_01
Θα παιξω! μ'αρεσουν τα παιχνιδια...λιγο χρονο δωσε μου ομως...
Καλημερα...

σπερμα_το_ζΩάριο
παλι...
;-PPP

10:58 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online