25.7.07

Don't Fade Away

Ετικέτες ,

7 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Απόλυτος Έρωτας

1:21 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger zero είπε...

Αλλα ...μιλαμε...
...για τον απολυτο ερωτα.

7:49 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Της προσμονής και των ψιθυρισμάτων της.

9:57 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger zero είπε...

Που εξαφανιστηκες?
Διακοπες?

12:37 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Desposini Savio είπε...

έχω και αυτό το cd...
τι θα γίνει κοριτσάκι..;; με "πέθανες" απόψε... κομματάρα.
φιλιά

11:24 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

εγω παλι



ενα εχω να πω:




"Απόλυτος Έρωτας"...





.......................


Tις καλημερες μου και τα φιλιά μου! :-)

10:31 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Me:Moir είπε...

Με τσάκισες μεσημεριάτικα (και δεν ήθελα και πολύ)... έχεις απόλυτο δίκιο αυτό είναι ο απόλυτος έρωτας: "Let me bathe here in your smile / I'm transcending / The fall from the garden" :)

1:49 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online