29.12.07

ΣΤΗ ΡΩΓΜΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Eδώ
στη ρωγμή του χρόνου
Κρύβομαι για να γλιτώσω,
απ' του Ηρώδη το μαχαίρι
Μισολειωμένος στη Χιροσίμα σου
Κάτι προγόνων ξύδι και χολή
σ' αυτήν την άδεια πόλη
.
Εδώ στη ρωγμή του χρόνου
Θάβομαι για να μεστώσω
μες του Διογένη το πιθάρι
Στον όγδοο μήνα της, είναι η ελπίδα μου
Σχεδόν το βρέφος γύρω περπατά
καθώς εσύ κουρνιάζεις
.
Εδώ στη γιορτή του πόνου
Ντύνομαι να μην κρυώνω
του Ουλιάνωφ το μειδίαμα
Σαντάλια του Χριστού, φορώ στα πόδια μου
Πραίτορες, βράχοι πάνω μου σωρό
μα 'γω θα αναστηθώ


Ετικέτες ,

7 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Maximilien François Marie Isidore de Robespierre είπε...

http://tsa-tsoulaki.blogspot.com/

7:23 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Maximilien François Marie Isidore de Robespierre είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

7:25 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Την πιο μεγάλη μου αγκαλιά θα σ' ανοίξω και κύματα θα κάνω τα λόγια μου να ταξιδέψεις στον αφρό τους...

Να ξεγελάσεις το χρόνο και να μ' ακούσεις από καρδιάς να σου φωνάζω "Καλή Χρονιά"!

7:31 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger zero είπε...

Ναι, ενταξει, καταπληκτικο ποστ.
Ευτυχισμενο το 2008.

6:45 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger celsius33 είπε...

Καλή χρονιά και από μένα,κάθε καλλιτεχνική και προσωπική επιτυχία!!

10:19 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Mustafa Şenalp είπε...

very nice a blog :)

1:59 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ...

ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ

5:31 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online