8.9.07

ΕΓΩ



Όλοι ανεξαιρέτως έχουμε από ένα

Φυσικά κι ΕΓΩ…

Το φορώ στο κούτελο και κυκλοφορώ
για να το βλέπουν όλοι μα όχι κι ΕΓΩ
για να υποκρίνομαι πως το αγνοώ

Το τρέφω και μεγαλώνει
και τα λάθη μου δε μ’ αφήνει να παραδεχτώ
ν’ αγαπήσω και να το δείξω χωρίς φόβο και αναστολές
να μη θεωρώ τις ανάγκες μου μοναδικές
και να σέβομαι και τις δικές σου

Καμιά φορά ξεκινούν μάχες

Παλεύει το δικό μου ΕΓΩ με το δικό σου
για να δούμε ποιο θα βγει πιο δυνατό και πιο μεγάλο
και δε με νοιάζει αν σε πληγώσω
γιατί αν σε νικήσω και παραμείνεις δίπλα μου θα επιβεβαιωθώ
κι αν με νικήσεις θα κλειστώ
και πάλι στο δικό μου ΕΓΩ για να γιατρευτώ

Πόσο δύσκολο μου είναι να ζήσω χωρίς αυτό
και λίγο επικίνδυνο ομολογώ
Μα πόσο λυτρωτικό τις στιγμές που το καταφέρνω
να συναναστραφώ με τα γύρω ΕΓΩ
έχοντας το δικό μου στην τσέπη κι όχι στο κούτελο

Αυτή είναι η μεγαλύτερη επίτευξη

Ετικέτες

4 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger candyblue είπε...

Αυτή είναι η μεγαλύτερη επίτευξη όντως.

:)

8:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Πω, πω πόσα ΕΓΩ?
Της πουτάνας γίνεται...
Κάποιος μου ‘πε ότι ξεπερνούν τα 6 δις, μαζί μ αυτά που το βάζουν στη τσεπη και είναι ελάχιστα...

12:27 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger MåvяiÐåliå είπε...

Υπέροχος ο πίνακας!

Όσο για το «εγώ» …το φοβάμαι αλλά και χωρίς αυτό;

4:59 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Άβατον είπε...

Είναι υπέροχο όταν έχει κανείς στο τσεπάκι το Εγώ του και δεν το αφισοκολλά στο μέτωπο.
Ακόμα πιο όμορφα είναι όταν το φοράμε στην καρδιά.
Για την ακρίβεια τότε είναι που σταματάνε όλα να φαίνονται ως τα γνωρίζαμε μέχρι πρότινος.
Άλλωστε το Εγώ κατοικοεδρεύει στο Μυαλό & όχι στην Καρδιά. Άρα αλλάζεις το κέντρο ενδιαφέροντος και εστιάζεις στην Αγάπη. Όχι μόνο σαν ποιότητα αλλά και σαν κατάσταση ύπαρξης.

11:22 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online