27.3.07

Ουτοπία





τι είναι τελικά?


Είναι ένας τόπος θαυμαστός,
ανάμεσα στα γήινα θαυματουργός…?

Είναι Εκεί, όπου κάθε επιθυμία είναι εφικτή,
όπου κάθε προσδοκία δεν αργεί
να γίνει πραγματικότητα…

Γιατί Εκεί η φαντασία ζωγραφίζει
αυτό που το μάτι λαχταρά
τη μέρα και τη νύχτα ορίζει
με δικό της ΧΡΟΝΟ απόκοσμο

-Πόσο χρόνο παίρνει σε κάποιον να γκρεμίσει
το θρόνο που ο ίδιος έχει χτίσει
για έναν ανύπαρκτο "Βασιλιά" ?

Για κάποιον που ΕΣΥ ονόμασες έτσι
για να θρέψει
τα κύτταρα του μυαλού σου και της ψυχής τ' αμπάρια,
με νέκταρ που θα προσφέρει
με τις υπηρεσίες αγγέλων και άλλων δαιμόνων




ώσπου να έρθει η αρχή του ΤΕΛΟΥΣ.

-Μια στιγμή !
που θα περάσει βιαστική σα μπόρα
κι όλα θα τα'χει ρημάξει
πριν το μάτι ανοιγοκλείσει
και προλάβει να λιγοψυχήσει
μπροστά στην απώλεια


Αντίο και καλά μας ταξίδια…

Ετικέτες

9 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Άβατον είπε...

Ο πίνακας είναι όλα τα λεφτά.
Όσο για το κείμενο...σε ορισμένες φάσεις μου θυμίζει δικά μου γραπτά...και αυτό πάλι θεωρώ πως είναι καλό.

1:24 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger mario είπε...

Tamara, αυτό που έφτιαξες και διάβασα, με άγγιξε
Να έχεις μια καλή μέρα

8:46 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger ZissisPap είπε...

Χωρίς σχόλια...
Εικόνα, πολύ δυνατή :-)

10:06 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη εικόνα. Ενδιαδέρουσες σκέψεις. Ουτοπία, για μένα, είναι η εικογράφηση της ελπίδας.
Καλημέρα :)

12:18 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Άβατον
σ'ευχαριστω διπλα λοιπον ;-)
κι εγω...καμια φορα μπορει να διαλεξω απο δυο εργα,
το λιγοτερο σε αξια
γιατι κατι μου θυμιζει
που περισσοτερο με αγγιζει

mario
καποιες λεξεις εχουν μεγαλυτερη διεισδυτικοτητα
απ'οτι θα περιμεναμε..

Sigmund_01
χωρις σχολια κι εγω ...
μονο ενα απλο ευχαριστω

CrazyMonkey
και για να σε τραβηξε ως εδω
ενα εργο με το ονομα ουτοπια
σημαινει οτι η ελπιδα
εχει και για σενα μεγαλη αξια
:-)

Καλημερες πολλες!!!

9:18 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Santiago Nasar είπε...

Τι είναι αυτό το υπέροχο πράγμα που έφτιαξες; Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ.
Ευχομαι, λέξεις όπως το "τέλος" και "αντίο" να τις έχεις σκεφτεί πολύ καλά πριν τις πεις οριστικά.

1:19 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger soulmates είπε...

ponane oi apoxairetismoi!
pairnoun mazi tous ena kommati ths psuxhs.
kalhmera

12:19 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Tamara de Lempicka είπε...

Sandiago Nasar
εχω υπομονη
κρυμμενη στην τσεπη μου
ομως αν πας να μου την κλεψεις
και θες μ'αυτη να παιξεις
μεταμορφωνεται σε βραχο
κι αμετακινητη σαν τελος
ξεστομιζει το αντιο.

thanks dear...

soulmates
πιο πολυ πονανε ομως οι συμβιβασμοι
και η εθελοτυφλια
που μοιραζεται δωρεαν σε καποια κατασκευασμενη ουτοπια
αλλοιωνουν τα στοιχεια της ψυχης
και θελει κοπο μετα
απο τη μουχλα να την καθαρισεις...

καλησπερα
:-)

9:13 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Το λατρεύω αυτό το πενταπτυχο! Εύγε!!!!!!!

1:14 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

who's online